czwartek, 13 lutego 2014

My name is Zag, Zig Zag.

Na liście moich ulubionych deseni, od dłuższego czasu, króluje zyg-zak (zwany chevron'em). Wzór, szczególnie ostatnio, szalenie popularny, wykorzystywany przez większość producentów elementów home decor i wielbicieli rękodzieła, w tym także przeze mnie.

Oto wór inspiracji, dla tych, którzy przygodę z chevron'em mają dopiero przed sobą. Może się do niego przekonacie ;) Ja wpadłam po uszy.

























































Moja dzisiejsza przygoda z tkaniną w zyg-zak dała taki oto efekt:




 A w regularnej sprzedaży w Dots My Love są takie poduchy:

 i jeszcze ciepły pledzik dla malucha:





Poduszka:
http://www.dotsmylove.pl/sklep,produkt,poduszka-chevron

Jeśli potrzebne są Wam zyg-zakowe poduszki, pledy, pościele szyte na miarę - zapraszam do nas:
https://www.facebook.com/dotsmylove i www.dotsmylove.pl.
Kontakt  mailowy: kontakt@dotsmylove.pl

A na zakończenie zapierające dech w piersiach, wyjątkowe wydanie zyg zaka:






Inspiracje: Pinterest

Ufff.... :)

7 komentarzy:

  1. Kto nie kocha chevronu??? Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wpadłam po uszy, ale bardzoooo mi się podoba ;) Pozdrowienia z pieńkowej krainy! ;)
    Lady Stump

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś do dziecięcego pokoju mi nie pasują ale na akcenty typu poduszka, zegar to całkiem całkiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się taki motyw na ścianie (biel + szarość)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog. Zaglądam tu od jakiegoś czasu. Pozwoliłam sobie nominować go do „Liebster Blog Award”, chociaż widzę, że nie jest mało popularny.
    Szczegóły u mnie : http://skarbzaszkielkiem.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń